Emmy

idag ska jag jobba i glassbaren det ska bli roligt att stå och rulla glasskulor och mixa smoothies hela dagen :)

igår var vi på 550's onsdagsklubb... det var premiär för uteserveringen och vi satt där ett gäng på 10-12 pers och tog en varsin drink och snackade massa strunt! Det var riktigt trevligt, sånt borde man göra oftare. Bara sätta sig ett gäng och njuta av sommarvärmen!

...
nyss började jag skriva på en sak... men sedan kom jag på att vilka som läser den här bloggen och då höll jag in deleteknappen tills alla bokstäver var bortsuddade
...




'

Här får jag och Mary (miss her a lot) testa sportfotografernas kameror!!! dom var sjukt tunga men det blev asgrymma bilder!

den 25 juli ska jag och Fia ha fira vår 20 årsdag! Vi ska ha en liten fest med Hawaii-tema är dte tänkt! Jag klurade ut en liten rebus när jag och Fia powerwalkade hem från jobbet... 4-a+10 (läs 10 som man säger 10 kr) -o haha då blir det" "fyrti" alltså fyra T och det är The Twins Turns Twenty... haha låångsökt jag vet ;) men efter en arbetsdag är man inte särskilt klar i hjärnan!

det ska faktiskt bli grymt roligt! hoppas att det kommer en massa folk och festar med oss :D jag taggar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />