Emmy - livet just nu

Sitter i min säng och lyssnar på regnet utanför fönstret... ska sova strax, måste bara fixa lite saker....

imorgon ska jag, Jossan och Ida till skärholmen och bland annat handla en festklänning till mig samt frukt på torget. och så ska vi äta lunch tillsammans innan jobbet! det ser jag fram emot, har alltid roligt tillsammans med dem :D
därefter är det jobb, jobb ;) sedan blir det stääda huset och fixa iordning inför festen på lördag.

Det kommer bli en mix av människor vilket ska bli riktigt roligt, mest av allt jag jag fram emot att ha alla (de flesta vänner) på samma ställe och så vill jag dansa till grym musik och glömma allt vad stress och jobb och usahets heter ;)
vet inte riktigt hur många vi blir, det får vi helt enkelt se... det tillkommer fler och fler men försvinner några också tyvärr...


dans med plastpåsemonstret majzaan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />