Emmy

godmorgon. om det var kaos på jobbet i förrigår så var det KAOS igår. det var 2009 personer på Tom tits och kön till cafét var lika låna som kinesiska muren från halv tolv till fem... jag var helt slut när dagen var över... ville bara hem och sova, vilket jag i princip gjorde. däckade halv tio och vaknade nu... ska till jobbet om en timme (10 dagen i rad!!!)... sedan så åker the TT girls direkt från jobbet hem till Evelina på middag :D

imorgon är jag ledig :D ska bli grymt skönt! måste iofs fixa med massa foton och papper då men det är ändå inget jobb så jag hoppas jag slipper värken i benen (framförallt runt knäna). Men ledigheten håller bara i sig en dag, jobb från fredag till onsdag. sedan ledig två jobba fem, ledig två jobba fem och sedan är dte augusti. och mitt i allt jobb ska jag träna, fixa med papper och annat tjaffs, boka tid hos läkaren och ta tester, åka till ambassaden, ha födelsedagsfest, avslutningsparty i sthlm, hjälpa pappa att renovera köket och mycket mycket mer... måste faktiskt säga att det är ganska skönt att inte tävla något mer den här sommaren. visserligen är det roligt att tävla men kroppen känns sliten och resultaten hade ändå inte blivit bra samt att nu har jag inte tid att fokusera och stressa över att prestera bra heller. nu kan jag fokusera på allt annat som skall göras...

faaan varför sitter jag och bloggar när jag har bråttom... måste sticka och äta frukost nu samt packa inför jobbet! ciaoo


det gäller att njuta av solen in i det sista :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

vill ha ett "vi saknar lillesyster koskinen" inlägg och gärna ett samtal från mina kära systrar som JAG iallafall saknar! :) <3

2009-07-09 @ 13:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />