Emmy

Söndag, vaknade precis, börjar jobba om en och en halvtimme, 7 dagen i rad på jobbet (två kvar tills det blir lite ledighet), ska jobba med Ida idag igen i glassbaren det är riktigt roligt because I like working with her!

Igår skulle vi ut och parta, men det blev en mysig hemmakväll istället med jordgubbar, annan mumsig frukt, ost+kex och lite relaxvin! Hade jättetrevligt och roligt som vanligt! Vi spelade galenpanna ett tag och det var jag verkligen sämst på haha!

nu ska jag äta frukost sen ska jag och de två Josefinorna åka med lilla blå till jobbet! btw så har jag grym träningsvärk i vader, armar, rumpa och ja lite överallt... och ni vet väll vad träningsvärk innebär :D

Mina härliga vänner Jossan och Ida som gör det mesta roligt :D (hittade ingen somrig bild dock på den här datorn haha)

Kommentarer
Postat av: micke

slår vad om att ni käkar mer glass än ni säljer ;) haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />