Mary' Skottland is the sheat of the sheat.. aaooo

Imorgon åker jag till Skottland med Team Gbg!!!!!!!! Aoooo =D

Här är ett urval på folk som ska med... heheh


Karin !!
Fatta vilken grym tjej. Hon har vart skadad döölänge och kan bara springa distans tre ggr i veckan, resten alternativt. Ändå har hon tex sprungit NM å massa annat. Jag är fett imponerad !!

Loveesa!! =D=D
Min före detta klubbkompanjon. Nu Ulleviare á la Legernes =P


Legernes!!
Knäpp kille som har noll koll, för de mesta. Har såklart sina ljusa stunder. Haha.. Ååå så bor han på Löpet också. Hej å hå.


Romell!!
Mac's sävedals kompis =P skön grabb med fejkbränna (!!) ;)

Per Skoog !!!
Måste vara vår trognaste bloggläsare. yepp yepp. All cred till han som även är överledare på resan, ;D

Sen har vi 24 pers till.=D Kolla på gfif.se så hittar ni resten. KOMMER SAKNA DIG BLOGGEN, snyyyyyft.

Kommentarer
Postat av: Micke

hur kan man tävla om man bara kan springa 3 lugna distanspass per vecka? xD

Postat av: Kajsa

Lycka till mary!!! :) Hoppas ni får det as kul där borta! haha ni får hjälpas åt att ta hand om Kjell han kan vara lite vimsig ibland

2009-01-08 @ 00:36:58
Postat av: Anonym

Haha Mary, vad du är underbar då! :) Grymt snygg bild på mej också, haha! ;)

Och wow, jag såg precis resultatlistan, fattar du hur kanonbra du sprang egentligen?!?!

Kommer allt att sakna att vara din roomie! Hoppas att historian flyter på finfint på torsdag, och att den "långa väntan" fick ett myspysigt slut! ;)

Pussen!

2009-01-11 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />