FIA` Tid uttnyttjas olika!

Medan Emmy passade på att blogga i pausen igår så passade jag på att städa. Eller jag städade igår kväll men sen började ju lipstick jungle och då var jag ju tvungen att pausa i städningen ...
 
Jag vaknade för typ tio minuter sen och jag har redan hunnit äta två leverpastejsmörgåsar och druckit lite varm oboy. Jag är aldrig hungrig när jag vaknar, det var jag inte idag heller, men jag kände att jag var tvungen att äta snabbt så att jag kunde gå ut och springa. För jag vill ju inte att hela dagen ska försvinna..

Jag drömde att det fanns några som var ute efter mig. Jag kom hem gråtandes och visade att en person ,som måste ha lagt in sig på min telefonlista, som hette något typ som Alimin ringde mig hela tiden . Jag var livrädd och försökte med mammas hjälp hitta någonstans att fly! Kortfattat, men ni förstår säkert lite grann haha usch det var en riktig obehaglig dröm!


HÄR HADE DET OCKSÅ BEHÖVT STÄDATS!



Och den där skon behövde nog en riktig putsomgång dagen efter...
Ja det behövde den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />