FIA` Kan mycket bli för mycket?

VAD ÄR FÖR MYCKET?

Är det för mycket att plugga på heltid, jobba på helgerna, träna varje dag och att vara tvungen att planera in träffar med sina kompisar en vecka i förväg för att ha tid att träffa dom? Är det för mycket att ha tankar om att försöka klara av tre kurser pluss körkort och kanske att göra om SAT& TOEFL?

Jag vet inte, men just nu känns det som att jag inte vet vart jag ska börja. Det är så mkt jag tänker på just nu!!

Jag har två hemtentor tills på måndag och jag sitter och läser den andra boken nu sen ska jag börja ta tag i skrivandet. Bläää! Ska jag skriva som jag alltid skriver: varför började jag inte tidigare? Nej istället tänker jag skriva jag är lika sent ute som vanligt vilket inte är något ovanligt...



Kommentarer
Postat av: Becky

usch det låter verkligen för mkt! skulle aldrig orka tror jag. speciellt med träningen då :p på tal om att boka träffar med kompisar vill jag boka in en träff med dig o emmyockså om hon kan :p nästa vecka skriver jag tenta men jag tänkte typ på den 17-20 jan ? kan du nån dag då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />