FIA` Dangerous

Jag vet två saker som är farliga. Då men jag riktigt farliga; så farliga att de kan trolla bort  hel dag utan att du märker det...

Den första farliga saken är datorn. Jag vet inte hur många timmar i veckan som jag sitter vid den, jag kollar min mejl minst 4 gånger om dagen. Och jag vet inte hur länge jag kan sitta inne på facebook och snoka runt. Timmarna bara flyger iväg och plötsligt är klockan redan för mycket för att kunna hitta på något roligt eller annat vettigt med dagen.

Den andra saken är serien Lipstick jungel som jag har fastnat för. Jag har sett tre avsnitt redan och jag skulle kunna kolla på många många mer. Dom är bara så otroligt bra, jag har ingen aning om varför. Serien påminner om Sex and the city men tjejerna i den här serien är såå mycket roligare att följa. Dom är i toppen på deras karriär och har massa pengar, och flirtar och dejtar andra i smyg och Victorys kläder är så snygga och man hoppas verkligen att hon ska lyckas! Det är en farligt bra serie!

Nu är klockan redan två och vad har jag gjort idag? Jag sov till elva, var ute med hundarna, satt vid datorn och sen har jag legat i soffan och tittat på Lipstick jungel. Nu måste jag kämpa emot magkänslan och slita mig ifrån serien och datorn och träna. Sen ska jag ner på stan och köpa ett nytt sl kort och gå förbi tom tits och lämna en kopia på hemtentan till Pamela. Sen skulle jag väldigt gärna vilja laga mat i dag, jag ska försöka se till så att tiden räcker till för att jag ska kunna hinna med det.  Jag har redan tagit fram kyckling filéer ;) Något vettigt med dagen...


Det är inte så konstigt att serien påminner om sex and the city när det är the same writer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />