Emmy

har precis ätit frukost och kollat på det senaste gossip girl avsnittet!

nu ska jag byta om till träningskläder och gå en kort promenad i solen till friidrottshallen och träna cykel och häckskolning. därefter ska jag till skolan och överaska alla rookies då de har "föreläsning" om vetenskapliga metoder. E är fusknolla och låtsas vara Mikael Persbrandts dotter som ingen vet om, och idag ska hon under den såkallade föreläsningen som en annan i vår linjeförening leker föreläsare på verkligen totalflippa och sen när föreläsaren har tröttnat på att E är så elak mot henne så ska vi springa in i föreläsningssalen och säga att allt bara var ett påhitt och sen ska vi gå och bowla. jag är liite nervös faktiskt för hur folk kommer att reagera för tänk dom som har åkt tåg från stockholm och liknande för att kunna gå på föreläsningen och så när det bara är ett påhitt och att vi egentligen ska bowla så kanske dom blir arga över detta. men men dte är bara att hålla tummarna för att ingen blir arg....

ikväll är det tacokväll på kåren med vår linjeförening det ska bli kul att träffa alla igen var ett tag sedan sist...


jag veeet att ni har sett den här bilden ett antal gånger förut men visst är den fin- de tre bästa samlade på en bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />