Maryyyyyyyyy

Godkväll.

Ligger i min säng och chillar med min katt medans jag snackar med Fia på msn om livets alla problem.

Tjejvasan var superkul att åka. Det var inte så jobbigt som jag trodde de skulle vara och det var sjukt mycket roligare än vad jag trodde. Jag ska lätt åka de fler gånger men inte precis de närmaste åren. Det roligaste var att de var massa folk runt en hela tiden som också åkte liksom. Spåren var asbra och jag och Fanny hade bästa glidet. Vi gled ifrån alla och fick bromsa när vi kom ikapp någon. När vi hade åkt två mil chillade i Eldris å kollade på klockan. Vi ba SHIT om vi fortsätter i samma takt kommer vi komma under 3.30. Vi hade hoppats på att komma under maxtiden liksom. Så vi åkte asfort sista milen och svichade förbi alla. Sen tillslut staplade vi in i mål och fick medalj av Smedhs. Hahahha. Vi ba: Näääämen heeeeeej. Aströtta.

Det var en upplevelse och jag fattar fortfarande inte att jag har åkt. Det är nog bara mina höftböjare som gör. :)



 Just de,
jag har fått en ny mobil!!!!

Det är en W980. Ville ha den förut men då fick jag en annan. Men den är fett snygg. erkän ! =D

 


Nu ska jag snacka med Mac i tel. PUUUUSSSSSSHEJ

Kommentarer
Postat av: micke

"Så vi åkte asfort sista milen och svichade förbi alla." - alla utom matte karlssons 50åriga morsa som är kedjerökare... hahahahhaha

Postat av: micke

ahh, kanske borde säga att det var bra gjort iaf! :D ha ett bra lov =)

2009-02-23 @ 15:13:57
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />