Maryyyyyy' jagärenlitenskruttpåblott18åroch5månader. jajamen



tjena mittbena


idag hade jag världprämiär på banan. Det gick fett najs och jag plöjde mitt inomhuspers med en sekund. Nästa helg är det RAKA SPÅRET och det kommer bli ett hejdundrandes lopp. Jiiiseees. =D

Nu sitter jag och skriver om de nya stormakterna i Europa under 1500 och 1600 talet. Det är så intressant att jag måste fortsätta med det.. Nuuuu. Hej så länge.

(jag har fet mycket bilder och Em kommer säkert lägga in filmen på mitt (och Fias) lopp så snart som möjligt !! HÅLL UT KÄRA BLOGGLÄSARE ;))


Kommentarer
Postat av: mac

du är bäst<3

Postat av: Louise

Låter bra min lilla Mary pary. tänkte att jag skulle dra in en komentar. gör ju aldrig det.

2009-02-02 @ 16:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />