FIA`Alla hjärtans dag blev en hektisk dag!

INTE BRA FÖR HJÄRTAT ATT STRESSA SÅ!

Jag gick upp halv sju och åkte till jobbet. Tog massa disk och gick massa fram och tillbaka med kantiner och grejs. Jag kollade även på slutet av filmen counter stage. Jag älskade den filmen när jag var yngre, jag kollade på den om och om igen! Ska nog leta fram den och se på den i kväll efter plugget...

Efter det åkte jag hem, sov hela tågresan. Hemma käkade jag lunch och packade kläder till kvällen och bytte om. Sen kom pappa och Emmy och då åkte vi till Bosön. Jag hade druckit massa vatten innan så jag var jättekissnödig ända från Södertälje till Bosön, det var superduperjobbigt! Jag kunde inte tänka på något annat och då blev det såklart ännu värre. Men jag hann till Bosön utan att en olycka skedde ;)

Väl där satte jag igång att börja värma upp på en gång eftersom vi var lite försenade. Jag var hare till Emmy, Sanna och Mary! Tjejerna sprang bra men inte jag. Jag var ganska trött efter jobbet och sen gick det alldeles för fort på första varvet.  Jag sprang till 500m och sen lät jag tjejerna gå om och sen hängde jag på till 600m. Våra nya tävlingsshorts är jättejobbiga. Jag störde mig jättemycket på dem under loppet för dom åkte upp. Kändes som jag visade hela rumpan. Så jag sprang och drog ner dem hela tiden... Vilket kanske inte var så bra, det är ju inte det man ska fokusera på precis ;)

Efter loppet gick jag direkt och duschade, skippade nerjoggen.. Snabb dusch och fix sen fick jag skjuts till löp. Sen åkte jag och Sanna till Rotebro. Hon skulle hem till sin boyfriend och jag skulle hem till Carro.  Hemma hos Carro hade de redan börjat käka för jag var en timme sen... Men jag slog mig ner där och käkade och snackade massa med tjejerna som jag inte hade träffat sen studenten. Så det var ett tag sen! Sen kollade vi lite på melodifestivalen och käkade god efterätt. Det var en trevlig kväll!! Jag följde aldrig med de andra ut eftersom jag var så himla trött. Jag gick till löp och snackade lite med Matte, Fransson och Berthine som var där på besök. Sen somnade jag gott och vaknade tröttare än tröttast! Men jag kämpade mig upp och nu är jag hemma.


Carro,Jossi(Jossan) och Mary! På väg till någon skiva förra året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />