Meeaary' snart klar med 3 av 5 kurser :)

Tjo.

En halvtimma kvar tills min matte final börjar!!!!!!!!

I morse sa jag hejdå till Monika (skulle kramat om Kristine me.. men hon vart sjuk) för dom åker hem idag av olika anledningar :( Kommer inte se dom fören typ 14 januari !!! :'(
Körde styrka i morse också. :D

Efter provet är de intervaller som gäller och sen råplugg till econ och health psycholgy provet. Baahh. Jag längtar tills torsdag kväll då jag sitter på flyget till San Diego!

Okej, dags att ta på sig kläder och diska gamla tallrikar. Hej så länge.

ps. synd att alla som är inloggade på skype inte svarar när man ringer!!!!!!!!!!!! :( :( :(


Dedman sport center (el nått). Här inne kör jag då styrka och springer i vatten bl a :)

Kommentarer
Postat av: Edman

Va fint att jag har ett sportcenter uppkallat efter mig, de e edmans eller som du skrev dedmans



hare bra..

2009-12-16 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />