Maryy' såhär ser mitt öga ut. blink blink.



Hallå

det går knappt att plugga när massa tankar snurrar runt i huvudet. Men jag försöker.. och har gjort det jag ska göra på min "to do"-list nu iaf...

Idag sprang jag runt med en sprängfylld track and field ryggsäck och då var de plötsligt massa friidrottare som kände igen mig och skrek "MAAAARYY" över allas huvuden och som då vände på sig och råglodde på mig medan jag fick ur mig " HIIII! WAAZUUUP? ", ganska pinsamt. Så imorgon blir det inte ryggsäck.

Snart är de jul. 3 dagar kvar i skolan. Sen är de finals week. Det kommer bli crazy galet. Vi får inte ha gemensam träning under finals week. Nån NCCA regel... så vi får skutta runt utan tränare :)

Jag har ganska mycket mer att berätta.. men känner bibel pressen över mig så det får bli en annan gång.

Hej så länge. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />