Maryy' jag är så glad att jag har dig. u make me crazy.

Var och körde styrka i Dedmans idag på mitt andra pass. Körde med Sara och Kathleen. Vi brukar köra i athlet-gymmet vanligtvis så Dedman är typ himmelriket. De har maskiner för varje liten muskel och massa olika rullband, gå maskiner, trappmaskiner.. you name it! Love it!

Om en halvtimma (SHIT EN HALVTIMMA BARA) ska vi å äta i cafeterian här. Vi lagar ju mat själva annars! Så Lina har gratis biljetter. Det kommer bli super duper hyper mums! Jag är fett taggad! :D

Just det,
efter styrkan skulle jag gå och få massage. Och under massagen ringde min mobil typ 30 ggr och då visade det sig att jag hade en annan mobil i väskan. Ja ba: SHIT! Så fick jag gå tillbaka med den till Dedmans. Antaglingen någon som stoppat den i fel väska. Hehe :P


så här ser mitt och verras badrums bord ut! fint va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />