Maryy' fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyys = slut. bara 3 dagar kvar i skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkväll.




Jag, Sara och Lina (svensk simmare) har bakat lussekatter ikväll! De blev supermums!!! :D Värsta imponerad blev jag, haha. Sen snackade vi massa skit och var och åt god mat. <3 ((MARCUS, kan jag äta med pinnar nu! :D))

Imorgon ska jag följa med Lina och se på ett Lucia tåg som svenska klubben har. Vet att det är några dagar kvar till den 13e.. men det var enda tiden de fick i kyrkan :P Skulle också varit med i tåget men jag missade för många övningar pga nationals, bankett m.m :( Men jag får kolla iaf !!!

GODNATT!!!

ps. till alla mary älskare...
imorgon kommer jag vara inne på skype vid ca 22 tiden, eran tid. Så om ni vill tillbringa kvällen med mig blir jag oehört glad! :D ds

ps2. det är typ kallare här än i swe nu. Imorgon ska vädret här få ett eget inlägg. Helt spårat. För 2 veckor sedan sprang jag runt i bara ben och t-shirt. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ds2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />