Mary' Lucia

GOD AFTERNOOOOON! (eftermiddag)

Idag var det då Lucia i SWEA-förening här i Dallas. Jag blev mackfixare och gjorde hundraelva köttbullemackor som de säljer till tjocka wannabeamerikaner som egentligen är svenskar då. Lina var med i lucia tåget.. det var jättefint! :) Jag pratade med typ alla tanter i swea-förening... ganska skönt att prata med vuxna svenska personer som är amerikaner och som vet vad jag menar om jag har några frågor tex. :))

SWEA står för: Swedish Women Educational Association
Dom har 8500 medlemmar i 40 länder över hela världen. För att bli medlem måste man kunna prata svenska.. alltså man måste inte vara svensk medborgare ELLER född i Sverige.

Här kommer Lina i tåget. :)


Och sen ego bild. MOHAHAH.

Såhär såg jag ut idag, det är som sagt svinkallt här. Men jag hade en röd rosett för att förmedla julstämmningen :)) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />