Mary' jag vill också rimma

Hej, nu är det bara snart 6 timmar av tisdagen kvar
och än så länge har den nästan varit underbar
idag den sista gemensamma träningen var
sen börjar finals och då säger NCAA att vi ingen får ha

jag sprang distans med Silje på morgen
åhå, det vill jag gärna göra igen
för silje är rolig och säger knäppa grejer
men samtidigt är hon en av de smartaste tjejer

Sen hade jag wellness då vi av klasskamraterna fick lappar
om mig stod det bland annat att jag var en av de sötaste klappar
på health psychologin var jag så glad
för det var sista hp-klassen jag nånsin kommer ha i denna stad

Efter de var de lunch å då pratade jag med Sanna
hon har mycket innanför sin panna
Marcus var också med på ett hörn
och jag måste säga att det är tur att han inte heter Torbjörn

Sen så körde jag och Kathleen styrka
om det är nån så borde jag henne dyrka
även fast hon inget tar i bänk
är hennes muskler stora som en diskbänk
(medans mina är små som ett stänk)
nu ska jag duscha, äta middag och plugga plugg
men jag kommer nog inte lära mig ett dugg

Rimmet blev ganska lång
men det är ju min första gång
hej så länge så hörs vi sen
godnatt därhemma och dröm o Glenn
(från GÖTEBORG;))

Love! :)



Jag och Veronika. hon är knäpp :P


Coach, Kathleen och Sara på practise. Det var en regnig bajs dag. Mer bilder sen!! (när ni sover...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />