FIA - Måndag

REGN!!

Det smattrar mot mitt fönster och här sitter jag och funderar om jag har tagit med mig mitt paraply... Men det har jag inte, för hur ofta regnar det i San Diego? Men jag kanske ska köpa ett paraply för det ska tydligen regna hela veckan, oh no! Vad hände med sol och flipflopsen?

Nu måste jag klä på mig varmt och smart, ska leta fram regnjackan och vindbyxor för mitt säte på cykeln kommer vara dyblött.. Blää!!

Sen ska jag äta frulle och göra resten av matteläxan, som var superkrånglig. I dag har jag tre lektioner, sen ska jag skriva ut mina uppsatser jag skrev i helgen och börja läsa historian, ska fixa one pagen idag så att jag kan börja plugga på mina finals.

Det är en vecka kvar i skolan, sen börjar finalweek! Jag har två finals på lördag och en på onsdag och den sista på torsdag. Oh yeah!

9 dagar kvar nu bara, längtar <3


Solen vart är du, jag behöver dig!
Det är nästan så att jag är lika kritvit igen som på bilden som var tagen i början av mitt äventyr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />