FIA - Det regnar katter och hundar

Det spöregnar ute, värsta pissvädret! Jag gick i spöregnet i en halvtimme med två partysugna tjejer, de slutade med att vi tog en taxi hem..

Det har regnat hela veckan, hoppas att det inte regnar nästa vecka när familjen kommer!! Yeaaahhh nu är det bara 3 dagar tills dom kommer, längtar så himlans mycket efter att få träffa dom igen!

Jag hade två finals idag, eng och matte. Jag kollade precis mitt mattebetyg på nätet och jag klarade det, yeees! Glädjehopp! Sååå jävla skönt! Jag som har varit så himlans orolig över att jag inte skulle klara det... Flip the pancake on that one!

Efter proven så gick jag hem och sen åkte vi till basketmatchen, shit vad roligt det var! Vi var 12500 personer som var där och kollade, helt galet var det! Jag måste börja gå på fler basketmatcher för jag tyckte att det var superhäftigt! 

Nu måste jag sova, har en big big studyday comin up tomorrow... Oh yeah! 

Seeeyaaafiiaaaa


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />