Emmy - onsdag kväll i New York...

kom precis tillbaka från middagen, dom hade pappermuggar idag så jag tog med mig min nya favorit dryck- varm choklad med espresso. nu sitter jag här vid mitt skrivbord och försöker att inte bränna tungan. ska börja plugga alldeles, alldeles snart. har ett slutprov i biologisk psykologi imorgon - spännande!

andra saker som har hänt... jag sprang ett väldigt bra pass idag, har dock fortfarande ont i lungorna så det blir till att äta mera blåa piller (fick påfyllning idag), har hittat perfekta maskiner att mörda rum/lårmusklerna med så nu kanske min rumpa kommer kännas mindre svullen (eller mer)... föresten: snart landar familjen i San Diego!!! dom har lovat att inte göra någonting annat än att vänta, vänta, vänta på mig som kommer på söndag kväll :P


this is me right now ;)

sedan så vet ju alla som inte vill plugga hur lätt det är att komma på undanflykter... såhär såg undanflykterna ut  ikväll...





det är inte så lätt som man kan tro att fånga virituella snöflingor haha!!!

nej just det - plugga var det ja... bäst att stänga av datorn.. ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />