Emmy - första tävlingen avklarad och första dagen med snö i New York!!!

Jahaja vad säger man... tycker att det räcker med att säga att det var riktigt roligt, inte alls lika galet som jag hade förväntat mig och att det kändes bra när jag sprang. de nya spikskorna var jättesköna!!! jag kom tvåa på 1000m och på 800m vann vi lätt så motivationen att springa snabbt fanns inte riktigt där så därför är tiderna är en annan femma, en femma som jag lämnar hemma :P det härligaste tyckte jag var att först och främst så hade jag ingen aning om vilka de andra deltagarna vad, för den andra så brydde jag mig inte ett dugg om de andra (pga det första haha). det har varit en jättejättebra och rolig dag!!


Yale's inomhusarena

Siri, Malin och så Malins svenska kompis Bella

Tysk + svenskar

Jag dödade lite tid genom att göra en fiskbensfläta på Siri.

Se så duktig jag är

Andrea hoppar höjd och en av våra coacher är med på kortet också (i vit tröjja)...
efter en av dessa mumsiga powerbars så springer man snabbt :P

Lauri och jag

haha här ser ni en  rolig sak,  dom måste sitta bakom startblocken för att dom inte ska åka iväg när dom springer. Malin och John får agera blockhållare/sittare åt Nick och Ty.

200m start haha... ?? vart är startblocken?

Vi hade med oss maten som vi åt igår, mumsigare lunch fanns inte så långt ögat kunde nå...

4x800m laget. alla internationella, härlig mix från tyskland, serbien och sverige!!

springa...

springa...


Kommentarer
Postat av: ...

wow vad häftigt det ser ut!!!

2009-12-06 @ 15:43:32
Postat av: pappa

kul att se dig i action igen! Vi ses snart!

Kram Pappa

2009-12-06 @ 16:31:36
Postat av: Mum

G R E A T !!!!!!

2009-12-07 @ 13:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />