maryyyy. kl 17.32! varför går alla och lägger sig så tidigt. klockan är ju bara halv ett i swe!!!

Tjosan.

Jag är trött som jag vet inte vad. Har varit igång hela dagen med en massa saker. När jag var och pratade med min coach kunde jag knappt hålla ögonen öppna.

Idag har jag:
- Åt frukost i min ensamhet medans mina hurtiga kamrater var ute och sprang =P
- Träffat min adviser. Vi kom fram till att jag inte behöver göra engelska testet. Najs.
- Sen bokade jag tid för matteprovet.
- Hämtade mitt student ID (blev skitsnygg -not)
- Registrerade mig för Mustang Corral, ett läger för alla första års elever denna helgen. Sara och Veronika ska inte åka, men jag åker ändå. Hoppas jag hittar någon kompis :)
- Åkte till Central Market och shoppade loss lite. Åkte med Mustang Express bussen, haha.
- Sen skyndade jag mig hem och slängde i mig lunch framför skype.
- Sprang ner där jag skulle göra matteprovet.
- Matteprovet i två timmar. Det var bara matte c och d, så egentligen var det lätt men det var så länge sen jag gjorde det där och vissa saker kände jag inte igen. Hoppas jag klarar det!!! Men tror jag kommer missa precis :(
- Efter det träffade jag coachen för att fixa en massa saker
- Därefter träffade jag Sara och Veronika i Ballroom för att det var en träff där för alla internationella studenter. Sara vann 25 dollar på en book store. Hahah, najs va!!
- Å nu är vi hemma. Jag vet inte om jag ska ta en powernap el om jag ska plåga mig själv fyra timmar till och sen sova.

Idag träffade vi två svenskar från simlaget också. Lina och Daniel. Coolt!



Nu kommer jag inte kunna skriva fören söndag kväll. Eftersom jag ska iväg på det där lägret. MEN ha de så bra. ÅH EMMY LYCKA TILL PÅ RESAN SÅ FÅR VI HÖRAS NÄSTA VECKA!!! Love <3



Mary och Emmy. <33333

Kommentarer
Postat av: Matte

Ni verkar ha det härligt tycker jag!! Vad är book store för ngt??

2009-08-21 @ 09:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />