Maryyyy' 20.27 är klockan i denna heta stat

ALLT NYTT JUST NU!

* Sara håller på att skaffa resedagboken ! ;P Jag ska hålla er uppdaterade.

* Klabbe, jag har berättat dina innersta tankar. Hon är på. NOT

* Idag frågade en kille efter mitt nummer när jag var påväg hem. Han ville visa mig runt på campus. EEHH. Never dude, men han kanske kan hjälpa mig med tvätt och bära tunga matkassar. ;)

* Man får inte kolla på klipp på VM på svt play när man är i ett annat land. Men vi har kollat på kvarteret skatan :P

* Vi har gått igenom alla disney/serie figurer och vad de heter på norska. Love that ! =P "Ole, Dole och Doffen = Knatte, Fnatte och Tjatte" hahah

* Imorgon ska jag försöka göra ett matte test så jag kan hoppa över matteklasser. Mattehjärna here we come. =)

* Klockan är bara snart halv nio. Kan inte sova än. Måste vända på dygnet (asså vända det rätt)... yeeee Zzz... Zzzz.....


The boys som ska till Finnkampen, allihop!!! GRYMMAAAA!!! Jag vill se två silver och två guld. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />