Maryyy' slut på fredagsmys. 1 vecka till nästa gång. och 11 dagar tills jag fyller 19år

Precis kommit hem från en underbar middag hemma hos Coach Casey (RICHARD? VARFÖR HAR DU ALDRIG BJUDIT HEM OSS ;) ). Hela cross country laget var där och vi åt en underbar lasange (jag rullade ut från huset sen). Vi spelade wii också. Jag var grym på mario cart (hehe, marcus har ju de hemma). =D

Imorgon börjar träningen vid halv åtta. Sen ska vi och shoppa nödvändiga saker. Och på kvällen ska vi nog träffa simmarna, får se :) Just de! Sola ska vi göra också =P

Vi fick se en video på förra årets cross country säsong. Astaggande! =D Vi har asbra lag iår, jag vet inte ens om jag är bland de top7 som får åka på ncaa campionship (största tävlingen, typ 250 löpare i samma lopp!!!!)


jjaaa, jag ska ta nya bilder!!!! (men ett inlägg blir så tråkigt utan en bild jue!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />