Maryyy' "Bring it all back" - S Club 7

Yo.

Har nu läst igenom och förberett mig för ekonomilektionen imorgon. Jag tror att det kommer bli min svåraste kurs. Det verkar ganska krångligt MEN intressant! =)
Jag och Sara har kollat på Finnkampen på svtplay. LENA: synd att du trillade..=( Men du var iaf jättesöt i bild när de filmade dig när de ropade upp namnen. Sweety ;)

Måste bara berätta hur jäklans brun jag är efter två dagars solande. Jag har inte bränt mig, jag är bara brun. NAJS NAJS.


Vad händer imorgon?
- Wet west träning
- Eco, Eng, Well, Math. yiey.
- Middag med alla athleter på smu. Let's ragga folk med bilar. ;P
- Tvätta och plugga.

Annars då?
På tisdag får vi första checken från scholarshipet!! DÅ ska de shoppas loss... ;) hehe (ELLER?)


I den här snygga muggen har vi våra köksverktyg. Om ni undra asså?

Kommentarer
Postat av: Lena

Heey:D

jaa tack så mkt känns tryggt stt veta;) haha men ingen fara efter vurpan, värre med ulrika johansson och finskan som ramlade. ulrika går på kryckor och finskan fick en fraktur i foten..ajaj

ni verkar leva loppan!! la gött å höra;)

fortsätt bloggish:) pussar

hälsa sara

2009-09-01 @ 21:18:26
Postat av: lena

hallå syns min kommentar ellä??

2009-09-01 @ 21:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />