Maryyy' snart är det fredagsmys

HALLÅ!

Veronika och jag ojade oss över att klockan är så mycket i swe/norway och ingen är inne på skype. (vi ojade så högt så Sara sprang upp och undrade vad vi höll på med). Precis då lägger Per Skoog till mig på skype. Man ba; hallå, vad gör han uppe tre på natten?
Svaret va: Pluggade in finnkampsmänniskorna, typ. =S Get a life, forest! ;)



Ikväll har vi varit på BBQ med alla våra grannar. Mysigt! och najs att inte behöva laga mat. Lärde känna en del där och ordnade skjuts för oss till helgen. Vi ska och shoppa massa nödvändiga saker. Typ lådor. hehe



JAG HAR FIXAT PO BOX HÄR NU. SÅ NU KAN NI SKICKA PRESENTER TILL MIN FÖDELSEDAG!!! ;) or something.


Annars då?
Isbadet här är så kallt så att jag inte vet var jag ska ta vägen. USCH för isbad!


några grabbs som lägger gräsmatta på campus, ja jag vet. jag tar så nödvändiga bilder. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />