Maryyy 15.00 go MUSTANG

Hej !!!

Jag har nyss pratat med Mamma, Pappa, Johanna, Gunnarsson, KLABB, Marcus på skype. Det var roligt. Fick höra lite skvaller. ;)

Idag har jag varit i skolan på massa föreläsningar och introsaker. Jag blev kompis med tre tjejer (vet inte hur de stavar sina namn, men ni fattar nog) Ashley, Cathlyn, Desire. Först träffade jag Ashley och sen satte vid oss vid Cathlyn som satt ensam och sen mötte vid Desire också. Ingen kände varandra innan så det var kul =P

Om en timma har jag ett möte där jag ska skriva in mig för olika klasser och sånt. Sara och Veronica är och handlar mat :)

Karin eferlyste mera bilder och sånt. Det kommer, jag tog bilder när det var som stökigast överallt. Men i natt var jag vaken av jetlag så jag packade upp alla mina väskor och fixade iordning rummet innan jag somnade igen. Hehe.

Jag ska lägga in en film sen också. För vi lärde oss hejarramsor till alla matcherna på smu. Jättetöntiga men roliga sånger med aaasfula rörelser. Huvudgrejen är att man gör peace tecknet fast man böjer på de två fingrana lite så att det blir som en häst (som är maskoten här). Hahah. Det är så roligt för att det gjorde alltid Legernes förra året på Löp.

Snart kommer min granne och ska fixa internettet på min dator. Det är krångligt sånt där. :)

See yaa later aligater.

GOOOO MUSTANG
(mustang är man här, man kallas så :P)

Kommentarer
Postat av: Barbro

Lycka till med allt nytt.Kram

2009-08-19 @ 22:48:02
Postat av: Anonym

Brabra, bilder ser jag fram emot! :D

PUSS!

2009-08-20 @ 18:36:46
Postat av: Karin

Oj, hehe, jag glömde mitt namn! ;)

2009-08-20 @ 18:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />