Maryy på tisdag åker jag !!!!! (och Fia också faktiskt)

Men tro inte att jag har fattat att jag åker bara för att jag skriver det. Och tro inte att jag är nervös. Nej nej. Det finns miljoner andra saker att vara nervös för innan resan förstår ni.

1. JSM mitt 1500 m lopp
2. Marcus 800 m lopp
3. Lovisar 800 m lopp
4. Bolts 100 m lopp (kommentar OMG vad han är cool)
5. Saras resa och ankomst (tänk om hon har blivit rånad, trillat ner för en trappa, missat flyget, kidnappats, upptäckt att våran skola är en bluf eller något annat hemsktf!!)

Men nu verkar det mesta av det där redan hänt så då är det väll dags att låta nervositeten för resan "go wild"


fatta att Bolt har en egen film !!


Eh ja just det. 3000 m. Det kändes ASBRA !!! Terräng säsongen in tha big America kommer bli superduper! Men jag valde att bryta med 3 varv kvar för att min fot inte kändes helt okej. Onödigt att riskera. Men om jag hade fortsätt hade jag lätt vart under 10 min. LÄTT!!! (bara så ni vet)




Haha, idag när vi åkte hem får K-krona så körde vi förbi GUNNARSSON när han övningskörde. Jag å Lovisa började vinka och tillslut såg han oss. Hahah. fett kul!



hejdå. sov sött. å dröm sött!!
'
'
'

'
'
'
'
'
'
'

'
'
'
'
'
'
'

'på tal om drömmar !!
i natt drömde jag att jag gick runt och frågade massa när Sara skulle åka imorgon (asså idag). Ingen visst förutom Linda. Hon ba: klockan åtta. Sen när jag vaknade hade Sara skrivit i ett sms, jag åker klockan tio i åtta. Coolt va? ;)


nu ska jag spela patiansduell med nån som heter Klabb, vem e de ? :S:S:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />