Maryy ' vem räddar inte en usatrip om inte veronica maggio. me love.

Sitter i min säng. Ska snart sova.

Idag träffade vi laget och en massa läkare och sånt som skulle kolla och känna på oss. Sen fyllde vi i så många papper att jag fick skrivkramp.
   Alla i laget var supertrevliga!! Imorgon ska vi ha första träningen. Jag har inte tränat sen JSM förra helgen... jo just det, jag körde styrka i söndags (har asmycket träningsvärk). Men annars har jag inte rört en fena. Men Coach frågade om jag typ ville vila en vecka till. Eller om jag ville köra igång lite lätt. Jag ba: ehhh, jag kan jogga lite imorgon. Jag trodde att de skulle sätta mig på stenhårt program men de verkar mer chilliga. NAJS! =)

Imorgon ska jag fixa mobilnummer. hehe, jag vet; seg. Försöker ragga skjuts av vår simmarkompis polare. Det verkar funka ganska bra. =P



Det här är liksom anledning till att jag inte har lagt upp några bilder. Det ser ut som ett bomnedslag. Messy! (Det är den där Sara på bilden ;) )


Men vi har iaf en brun heltäckningmatta. Och de är la helt otroligt underbart???????


Sen har jag ett rosa påslakan också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />