Mary ''' Om 1 månad fyller jag 19 år (datum 090909). 9 dagar tills jag flyger till Dallas. 9 månader med Marcus. Bor på nr 9.

Hej.

Mitt fotoalbum är klart.
Har fixat så familjen kan snacka skype.
Har fixat webcamera.
Har städat mitt rum.
Har skrivit ut alla viktiga papper.
Har inpackat mitt nyklippta hår.
Har mejlat att viktiga mejl.
Har svarat på alla formulär från skolan.

Ehh, imorgon börjar sista veckan i swe. Kl 11 ska jag få massage hos Lovisas å min favo massör ;) yeh.


Dagens hälsning till Klabb, som tävlade för första gången på sin fot efter stressisen. Yeh! Å till Smedhs som sprang grymt fort. Gleimar också !! Om bara tjejerna på Löp kunde springa fortare skulle de lätt vinna Skol-SM stafetten i år igen(4x400m). Men who knows. Kanske toppar de formen, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />