Mary! Ge mig ett T för Texas (10 dagar kvar)

Hej,
jag har haft världens flängigaste vecka. Men nu sitter jag äntligen i min säng här hemma i livliga Bohus.

MÅNDAG
Malmö

TISDAG
Malmö > Sthlm > Bålsta

ONSDAG
Bålsta > Sthlm

TORSDAG
Sthlm > Södertälje

FREDAG
Södertälje

LÖRDAG
Södertälje > Sthlm > Göteborg(Bohus)

SÖNDAG
Göteborg(Bohus)

ÅH shit vad jag flänger å far. Tacka vet jag tejp på SL remsa. Det är bara att tejpa över den tidigare stämpeln och sen dra bort tejpen. Då följer stämpeln med och man de stämpla på samma ställe igen. SMART SL!! Lätt att spara 110 spänn iaf.



Nästa vecka har jag så stört mycket att göra. Och sen kommer även "the big news" läcka ut. Ni kommer märka vad de handlar om...




Sa hejdå till Koskinens vovsingar idag också... =(

Kommentarer
Postat av: Fiem m

samt hundarnas ägare :O)

ha det så bra mary och "kötta" på i JSM...det kommer gå GREAT

2009-08-09 @ 09:03:24
Postat av: Mary

japp, å ägarna såklart :)

ska kötta gärnet.. å hoppas att de hjälper :P thank you!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />