Mary ' at noon. yeah det är 37 grader här. save me.

Hola.

Idag har jag haft ekonomi - Blev kompis med en kille som heter Taylor, tror han är gay.
        Sen hade jag engelska - Där snackade jag med en kille som heter Mikael. Engelska gruppen är en liten grupp med bara internationella studenter. Vilket är schysst. Men inte när de frågade "vad betyder nickname?", "vad är blue för något?". Mikael suckade högt och gav mig "hallå vad gör vi här"-blickar. Sara och Veronika går i samma grupp, AWESOME!

Nu är jag hemma och äter lunch. Ingen vill prata med mig på skype; Marcus skulle spela poker och Klabbe kolla på film. Resten verkar inte ha på sin dator.
Ska snart till min wellnas och sen till min matteklass. =)


Annars då?
Jo, min AC i rummet har pajat så jag sov på soffan inatt. För varmt där uppe.


Sara och en av alla fontäner på campus. Om man badar i dem får man böter !! =O



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />