Mary! 20:22 är klockan här!

Tjena tjena.

Idag har jag (vi);

- Skaffat mobil nummer. Yiho!
- Handlat mat!
- Gått igenom tisdagarnas styrkepass. På torsdag ska vi gå igenom torsdagarnas styrkepass. Askul styrka!!! =) 
- Tagit blodprov.
- Haft track and field möte och blivit allas "ooohh, check out the swedish girls! That's my baby". Hehe.
- Tvättat (är i tvättmaskinen nu).
- Pratat med Marcus och Emmy på skype.
- Och vart i en park och sprungit distans.

Om en halvtimma har vi möte med alla som bor i huset här. Opening meeting, el nått. Vi måste vara de yngsta som bor här för egentligen får man inte bo i lägenhet om man är freshman (första års elev). ;) Lyllos oss.



Alla här säger Coach Casey. Vi också. Hon heter egentligen Cathy Casey. Här låter det så naturligt att säga coach framför efternamnet. Men tänk om vi i swe skulle säga;
- Tränare Edman, vilka skor ska jag på mig på träningen?
- Tränare Edman, vad ska jag äta till lunch imorgon innan tävlingen?
- Tack tränare Edam för att du tog hand om mina nycklar.

Skulle låta ganska knäppt el hur?

 
hej å hå

Kommentarer
Postat av: Micke

åh fy i hellvete... :S



:D

2009-08-27 @ 00:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />