Maryyyy ' typ hälften i cross country laget fyller år i sep. wow. Ni kan skicka presenter till dom på samma adress som jag har mejlat ut!!! Great. ;)

Ohej vad dagarna går!

Idag har jag iaf tagit lite bilder. Sådär nödvändiga bilder som jag är bäst på!!!!!! =)


Här är min lunch låda. snygg tomat va? bara pastan som saknas. (ps hemmalagad köttfärssås)

Sara och Lauren (vår personliga driver! ;)) som skjutsade oss till supertarget :)

Monika och (hehe) jag. Min enda bild på Monika så den bjuder jag på.

Kristine. Från Norge liksom Monika. Kämpefina jänter. :D

Eh jag då. Jag tycker inte på något vis att jag är tjock, men på den här bilden ser det ut som att jag har lagt på mig några kilo :P Ja, jag vet att de tjockaste människorna bor i Texas. ;) "jag bara gör som alla andra".

Sara, som provar att blåsa bubbla. ;P

Jag och Sara när vi kolla på "deal och no deal". obsarvera hur långt bort vi sitter ifrån varandra ;)

Och sist men inte minst. Min underbara Veronika ;D

Kommentarer
Postat av: ciiissiii

Sara riktigt snygg bikini ;) ;) (Jag har en likadan!)

2009-08-30 @ 11:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />