JO - Tisdag

I dag vaknade jag runt tio och sen snackade jag med mamma och jenny på skype. Det var nice, dom berättade att dom ska beställa biljetter till san diegoo :D Wiiiieee

Vid tolv åkte jag, Chris och Anni till skolans pool och chillade på en madrass i poolen innan träningen. Vid fyra åkte vi till Morley field och sprang 4 x 1 miles intervaller och vi skulle hålla vår LT pace. Det var riktig tuff träning, men på fredag ska vi köra 4 miles på en gång utan 1 minuts vila mellan dem som vi hade idag, och vi ska hålla vår LT pace, omg! Haha jag undrar hur det kommer att gå ;)

Efter träningen åkte alla tjejerna till Rachel och gjorde coola t-shirts, det var nice! Vi toppade dom i olika färger och imorgon får vi se resultatet. Jag hoppas min blev cool som skolans pool.



Haha det ser ut som att jag är naken :) And I'm not




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />