FIA - Söndag

Igår var vi i Trosa - världen ände! Mysig stad

Vi var på tullen och lyssnade på kusin Jonny som spelade med sitt band, sen stannade vi kvar och lyssnade på de andra banden också. Väldans trevlig kväll!

I dag vaknade jag halv tolv, nu håller jag på att ladda upp bilder för framkallning.

Igår kopierade jag och fixade massa usa papper.

TO DO LIST

- Athletic profiles
- Försäkring
- Skriva vad jag har gjort för träning de senaste tre månaderna... Aah den kommer att bli tuff för jag har inte skrivit någon träningsdagbok och i slutet av sommaren har jag inte tränat så mycket.. Blä! Men coach måste ha det för att kunna lägga träningsprogram.
- Köpa resväskor. det ska jag och Empan göra idag!
- Vaccinationsintyg, funderar på att åka upp till wasa vaccination på tisdag innan jobbet. Annars har jag tid hos telge akuten på torsdag.

Pluss lite mer... det dyker upp nya saker hela tiden!

Nu ska jag äta frukost.


No more cold. San Diego here I come!!

Kommentarer
Postat av: carolinen

Snacka om flummig du e..

2009-08-12 @ 07:16:16
Postat av: Caroline

haha. du va i Trosa, hur va det ?

du har väl aldrig varit där förut, Parfym , vatten.. vindrutan nere.. uppe.. så sjukt.



HAHA sååå sjukt. remember.. ? Dagen efter, vänta lite - kan ja få se i din bag in the box.?

2009-08-12 @ 07:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />