FIA - Nervööös

Shit nu är jag äntligen på väg, jag kan inte förstå att jag inte kommer att komma hem på väldigt länge.

Om en timme ska vi åka till flygplatsen, planet går klockan ett och sen ska jag mellanlanda i Philadelphia innan jag kommer till San Diego 21.00 deras tid och imorgon bitti klockan 6 svensk tid. En oootroligt lång resa, men I can do it!

Jag kommer säkert få panik och ångest när jag säger hejdå till familjen på arlanda och går iväg själv, vad ska lilla jag göra helt själv, hur ska jag klara av det! Jag är lite nervös för hur jag kommer att klara det, checka in alla baggage rätt, hämta ut dom och gå igenom spärrar med läskiga tanter/gubbar som frågar en massa knasiga frågor.

I dag börjar mitt livs äventyr, håll tummarna för att jag inte får världens panik och springer tillbaka och vägrar åka dit för att jag tycker det är så läskigt att åka själv. Det blir inte bättre av att jag är flygrädd, ooh maay!

Nej nu måste jag skärpa mig, det här är väll inte så farligt! Ifall alla andra kan så måste jag också kunna.
Nu ska jag äta lite frukost, resten av familjen kliver väll upp snart. Igår kväll hade vi familjemiddag och sen mys framför friidrottsvm, jag sprang iförsig fram och tillbaka och la över filmer och låtar på ipoden. Men det var mys!

Hörs imorgon bitti ;) PUSSS


Familjen får många många år sen, hahaha

Kommentarer
Postat av: lena

Lilla Fia-tösen. Det kommer att bli jättebra, snart kommer du vara inne i vardagen därborta o då rullar det bara på:) åka runt till massa städer o springa terränglopp o grejer:D

glöm inte att blogga!

kraam

2009-08-18 @ 09:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />