FIA - LOS ANGELES

Igår åkte vi till LA, det var så himla coolt! Det var massa folk och människor som klätt ut sig till massa seriefigurer och gick runt på gatan och lät folk ta kort med dem. Jag ville ställa mgi brevid Ariel sjöjungfrun men det sådan kö och sen kändes det så dumt på något sätt när det bara var småbarn som ställde sig där och mammorna fotograferade. Vi skulle gå tillbaka dit och ta kort på dem efter att vi gått till Sunset Plaza som var en väldigt kort del med tanke på att vi gick typ 50 minuter och själva sunset plaza med mat och shopping var 100meter lång. Men det var roligt att gå och se så mycket, roligast var nog när jag skulle gå över vägen, dom har jättekonstiga övergångsställen här. Ibland hinner man inte över innan det blir rött för oss igen, igår gick vi när det var rött och plötsligt hör jag världens högsta biltuta och jag liksom FLYGER upp flera meter i luften för jag var inte beredd på det och haha brandmännen i bilen asgarvar och åker förbi och vinkar, killen på trottoaren bredvid skrattar också hahaha såå himlans roligt! Men jag blev livrädd haha!

Jag blev lite nyfiken på alla stjärnorna på marken, vad ska man göra för att hamna där? Tjäna en viss summa eller hur går det till? Och hur många stjärnor finns det på gatorna? ( nej jag räknade faktiskt inte dom)










Vi tog taxi tillbaka till vår bil för vi gick typ i två timmar ( tränaren hade sagt vila är vila, helst vill jag att ni ska sitta still i en soffa hemma) haha det gjorde ju inte vi ;)  Sen åkte vi till Beverly Hills och tjejerna googlade på internet på deras mobiler efter kändisars adresser. För dom har ju lite proffsigare mobiler än jag har, haha jag ska köpa en ny mobil på tisdag när jag får min lön insatt :)  Vi åkte runt där och såg Jennifer Anistons hus, Madonnas, Snoop Doggs, Ricky Martins, någon mer snubbe som jag inte kommer ihåg vad han heter, och sen var vi utanför Michael Jacksons hus, i hans hus där han dog, Det var massa fans som hade lämnat dikter och andra saker utanför hans hus och det stod en vakt där som vaktade alla saker och huset. Överallt satt människor och sålde star maps där man kunde se vart alla kändisar bodde, helst sjukt vad jobbigt dom måste ha det, vi såg typ 10 star bussar som turister åkte runt i för att kolla på kändisars hus.





JENNIFER ANISTONS HUS BAKOM ALLA HÄCKAR
Madonnas hus var likadant, man kunde inte sen någonting av huset.





MJs hus

Kris, me and Anni

Snoop doggs house


Laguna beach som vi åkte förbi, skulle stanna men vi var så hungriga.

det var supervarmt igår, jag svettades ihjäl och jag brände mig också på axlar och rygg så idag på stranden måste jag ta det lugnt i solen. jag ska springa eller simma i vattnet där också för jag vet inte vart det finns någon pool jag kan låna hahaha....


Kommentarer
Postat av: Becky

Sv: hehe ja jag förstod det och jamie hade läst det i LT också så ;P coolt att ni verkligen kom iväg alltså! vilket äventyr :D ska bli kul att följa hela resan här i bloggen, la verkar ju asnice :) naglarna jaa dom var jag tvungen att ta bort, gjorde ju demi ecuador men här har jag inte råd att fortsätta fylla på som man måste så jag tog av dem och mina egna naglar blev heeelt förstörda så jag fick klippa av dem helt korta :( känns jätteovant hehe. Ha det så bra!

Postat av: matte

wow!! häftigt!!

2009-08-24 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />