FIA - Godmorgon!

Nu sitter jag och lyssnar på lite låtar och snackar med folk hemma i Sverige. Om en halvtimme ska vi bort till skolan för att bli upphämtade där av Rachel. I dag ska vi träna längs stranden och köra våra stegringar i sanden. Låter hur mysigt som helst!

Efter träningen ska jag försöka ta tag i min att göra lista, jag behöver kolla upp kursböcker, prata med J om insurancepapper, fråga mamma om hon har skickat mina papper hemifrån, gå till hälsocentret och lämna lite papper, sen måste jag ta ut pengar till Anni och till mig själv att ha lite löst i plånboken. sen måste jag ringa N om wet west vart jag kan göra det och höra lite med henne om saker.


LA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />