FIA - at school

heej vi var nyss pa international orientation thing och allt dom pratade om visste vi redan och vi hade redan fixat allt som dom ville att vi skulle fixa sa vi smet ut lit tidigare. Vi motte tva killar fran sverige sa dom hangde med oss och nar vi gick sa sa vi att vi kanske borde ha stannat och lart kanna nagra andra. men vi gick och det var odet att killen som jag spanade in kom till byggnaden vi skulle till och det var odet att dom bodde i samma lagenhetsomrade som oss. det var saa coolt for forst spanar jag in dem och sen kommer dom fram och halsar och byter nummer, en av killarna ar svensk, sen inte nog med det sa bor dom tio meter ifran varan lagenhet, det ar saa himla himla COOLT!

efter killarna stuckit, dom skulle till vegas haha sooo coool, sa kom nagra andra killar och sa borjade vi prata och dom tog varat nummer for dom ville att vi skulle komma och parta med dom pa stranden. Och den ena killen var sa javla snygg! Haha!  dom skulle vara larare har och studenter, vet inte hur men sa sa dom haha, dom var 23 och marianne skulle ha en av dom som larare, haha yoouu are going to party with your teacher, thats so cool! HAHA

killarna har ar sa himla snygga, omg! Jag maste ga vi ska ata nu och chris har skrivit ut sitt dokument som vi ska lamna in.

Kommentarer
Postat av: Kusin Marie

Då får väl ta me en "hunk" hem till mig sen =) Skönt att du verkar ha det så bra där borta.. Tycker att ni är helt otroliga som vågar åka iväg å göra nåt sånt här! Ni är bäst ;) Puss puss

2009-08-28 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />