Emmy - this is life right now

Sitter på mitt och Andreas rum och äter toblerone och dricker vitaminvatten som jag precis var nere och köpte! Har snackat med hela familjen idag på skype! :D

De senaste dagarna har jag haft fullt upp, det känns ungefär som att jag är på träningsläger haha! Vi tränar två pass om dagen och före, mellan och efter träningarna äter vi haha! Det är såå varmt här, trodde inte att det skulle vara det här! har till och med bränt mig :(

Var och fixade mitt schema idag :D Egentligen skulle vi inte få se dem fören på fredag eller göra ändringar i dem fören nästa vecka.. för nästa vecka är det "prova på kurserna" och se vad vi tycker om dom och så och om man inte gillar läraren eller kursplanen så får man byta! Nice va? Just nu så ska jag plugga 5 kurser, jag ska läsa två psykologikurser, en handlar om undersökningsmetoder och en om fysiologisk psykologi. Sen ska jag läsa college writing, modern matematik och italienska. Hoppas lärarna är bra! Jag, Andrea och Lauren kommer förmodligen att läsa mattekursen tillsammans :D

Träningarna började i måndags, först hade vi ett möte hela laget och så fick man ställa sig upp och presentera sig inför hela laget!! Sen sprang vi en låång runda så jag blev jättetrött men kämpade på bra. Sen så körde vi gräsdiagonaler, medicinbollsövningar och häckskolning sen gick vi tillbaka till gymmet och tog ett isbad och stretchade. Igår körde vi typ time trial men jag la av efter första varvet för jag kände hur mina ben skrek "NEJ EMMY om du springer ytterligare ett varv så kommer vi dö" så jag stannade. Först trodde jag coachen blev arg på mig för att han inte sa så mycket till mig men idag så snackade jag med honom innan träningen och han sa att han förstod att jag ville ta det lungt och att jag borde göra det eftersom jag har varit sjuk under sommaren. Sen så kom vi överens om att jag skulle springa 2 dagar sen köra alternativträning/styrka en dag och sen springa 2 dagar igen och sen alternativ träning. Det innebär att första veckan blir det löpning 5 ggr och andra 4... ni kanske fattar! Han tyckte att det lätt bra, men kommer säkert vilja att jag springer mera sen men jag då tänker jag inte ge med mig och säga ohh ok och sen springa - så dum är jag inte haha!!!

Nu väntar jag på att Andrea och Felix ska komma tillbaka från poolen så kan vi hämta våtvästarna tillsammans innan vi går tillbaka och kör vattenlöpning i poolen. sen kanske vi stannar kvar och steker lite i solen!

See you later!!!


psst Manhattan College ligger inte på Manhattan utan i THE BRONX (framställt som det farligaste området i NY) OMG!!!! haha ;) xoxo Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: fiem m

...im still im still emmy from the bronx...

2009-08-27 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />