Emmy - New York city with Andrea and Felix

Today we have been to New York city! It was awesome :D

Here are some pictures from todays adventure:


såhär glad blev Andrea när vi kom upp från the subway.

time square

Andrea ville köpa en fin klänning in the Disney shop

5th avenue

Central Park

Svenska studenter

Här försökte Felix och Andrea att göra ett hjärta

Felix och lilla jag (ser så himla liten ut på den här bilden)

Jag och Andrea

Jag och Andrea på bron vid Central Park.

nu ska jag forsätta vara lite mer aktiv i mitt skypesamtal med Mary, Fia Sara! Det är så himla roligt att snacka med dom :D ciaooo

Kommentarer
Postat av: Fiem M

Härliga bilder

2009-08-24 @ 08:58:43
Postat av: matte

Ja, du ser väldigt liten ut..fick mig ett gott skratt!! Det verkar vara skithäftigt där!! Jag blir väldigt avis på alla er!!

2009-08-24 @ 09:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />