Emmy - är äntligen framme!!! Manhattan :D

Jag kom fram igår kväll runt 11 efter lite förseningar... Fick skjuts från coach och så kom Andrea och Felix också och mötte mig! Jag bor typ i värsta hotellet!!! 11 våningar högt :D

Vaknade precis, Andrea skypar med sina föräldrar. Idag ska vi först gå och äta brunch på restaurangen sen ska vi till gymmet och möta coacherna och så ska vi gå på en rundtur med Mecca och kolla in allting! Vi bor typ 80m från inomhusarenan och 200m från utomhusarenan och 150m från stationen så det är jättejättenice :D

Nej nu ska vi börja packa upp lite!!! Vi hörs senare :D

Kommentarer
Postat av: Isabell

BILDER!!! :D ja ska försöka att följa bloggen. skönt att du e framme. skriv massor, du vet ju att jag e bloggnörd. ha de fint. pöz

2009-08-22 @ 15:22:44
Postat av: FIA

Empan du är framme, yeeaaah :D

Vi måste höras ikväll!!! Miss youu <3

Postat av: Din Far H

Jag undrar?:



Varför får inte jag laga bilen när Dan får Mecca??

2009-08-23 @ 08:28:50
Postat av: Carro

Tjoho!

Jag hitta hit...

Har tänkt på dig! Skönt att du bor så nära till allting ;) Hur långt är det till skolan då?

Massor av kramar

2009-08-23 @ 09:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />