Emmy - live your life

lite av det senaste i min inkorg (äldst först)...

- okej :) åh glad jag blir när du säger så! Tycker om dig med! Är så himla glad att jag har hittat en så fin vän som du! Puss
- Ok. sound good. Uppgång Åhlens, utanför ders entre? Ses där! Puss
- Kom och rädda mig Emmy
- Tack för igår tjejer ;) lyckad fest och framför allt jättekul att träffa er! Saknar er i min vardag. PusspussPuss
- Grattis på födelsedagen! Spring fort till systemet :D kram
- Hej Emmy! Du står på gästlistan plus två till Collage ikväll med fri entre fram till 23.30. Varmt välkommen
- Det finns ju asbilliga resor till new york vid nyår. Jag kommer om bara du kommer vara där :) puss
- Hej tjejen! Vill du följa med och lira lite Huitarr hero och se film hos Y?
- Okej jag förstår ;) tjejerna såg inte ut att vara i toppskick i morse hihi. "krya" på er! Puss
- Haha knäppa du! Söt du är! :) bra att det löste sig!
- Tja! Är du med på kubb ikväll? Puss
- Emmy, hur kokar man ris?
- Empan, jag tror jag håller mig på hemmaplan ikväll och städar lite :( men jag är med in spirit :) ge alla en kram från mig!
- Vakna? Guess not. Men det märker jag väl om jag får leveransrapport ;)
- Haha, gossip girl! vad hände hos X? xoxo
- Jag är på samma bröllop som konprinsessan och hennes man den du ;)
- Min kusin. han daniel är bestman ;)
- Nej det har jag inte, jag känner att jag behöver some update :)


lite av det senaste i min utkorg (nyast först)...

- H
aha söt du är! Klart vi ska tänka på och sakna dig när vi är ute och går! Vi hörs! Puss
- Jag ska också äta! Typ runt åtta? Puss
- Hej hur gick det att sjunga idag? Jag är i Trosa, har kollat på min kusins spelning! Puss
- Haha shit vad coolt! Se till att hålla dig i närheten så kanske du hamnar i se och hör ;) vi hörs senare! Ska åka till kusinerna nu! Puss
- Jag är hemma nu! Ring om du har tid! Puss <3
- Y sov hos X ;) xoxo gossip girl
- ?
- Haha jag är utelåst kan du ringa och be henne komma och öppna? Jag är vid parkeringen utan nycklar! haha
- Hej söt! Jag och X sitter och dricker smoothie och snackar :) det är lugnt på jobbet! Hur jobbar du nästa vecka, mån, tis, ons? puss <3
- Han ringde mig vid två men när jag ringde upp svarade han inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />