Maryyy @ 100 spänn på att bröllopet mellan Heidi och Spencer (the hills) håller max en månad.

Hej,

jag trodde det var jag som skulle hålla i trådarna på bloggen nu när Em o Fi är på landsflykt. Men icke. Som tur är finns det Skype. Love it.

TSM gick inge bra. Jag bröt, var helt slut.. min kropp var helt slut. Tänk om vi inte hade öppnat så snabbt, som Ulf Friberg sa.. Då kanske jag hade traskat därifrån med en medalj i fickan. OJOJ. Om 5 veckor, circus, börjar bansäsongen. Då får ni se på andra bullar!!!! =D

Det gick iaf bra för en massa andra. Marcus sprang in ännu ett SM-guld. Sara tog sitt andra tsm-guld. Hon är så värd det. Tillbaka i toppen, som det stod på friidrott.se. =D

Har bilder m.m att lägga in sen. Men nu ska jag klä på mig och sen cykla till skolan.

LATER!!!


Igår var Sofia Ö. och Nathalie R. här och grillade gärnet med vi från Löpet. UJUJ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />