FIA` Sjukling

I dag har jag legat på hotellrummet hela dagen och pluggat och sett på film. Jag har ont i min hals men jag har gurglat saltvatten, druckit mkt vatten med c vitamin, sovit och ätit stepsil. Jag var inte alls glad imorse när jag vaknade med halsont, jag grät nere vid frukosten för att jag tyckte så synd om mig själv och för att jag skulle missa banpasset.

Nu kör dom andra rörlighet på gräset vid poolen men jag gick upp för att skicka iväg ett skolarbete. Jag gick med dem ner till stranden och tog lite kort och grävde en fin grop medan de andra spelade volleyboll.

När de andra kommer upp ska dom fixa sig sen ska vi gå ner och äta foood, hoppas att jag hinner tackla mig fram bland alla tanter och få några jordgubbar idag. Igår var jag snäll och lät dem gå före men tanterna på hotellet är som gamar och bara hugger så i dag blir det andra bullar ;)

I kväll kanske vi kör en omgång biljard igen, Linda vann igår. Men jag leder fortfarande FIAmedknuff tuneringen. Oh yeah!

Bilder kommer så fort jag har lagt in dem och om det inte tar alldeles för lång tid att ladda upp :)

PS I love you! Väldigt fin film, jag grät när jag såg på den. Kanske extra känslig nu när jag har mens men ändå den var jättefin! Men boken ska vara bättre, jag har bara läst halva.

CIAAOOOO or BYE BYE! I kväll ska jag nog ta en aqua con gas eller ska jag ta sin gas? Undra om jag träffar mina nya kompisar i matsalen. Mary fick hälsa på dem igår när vi pratade på skype :)

Kommentarer
Postat av: M

Så E har smittat ned dig nu...kör henns koncept så blir du bra. hahha ja gamla tanter ska man passa sig för...

2009-04-28 @ 08:50:13
Postat av: M

Så E har smittat ned dig nu...kör henns koncept så blir du bra. hahha ja gamla tanter ska man passa sig för...

2009-04-28 @ 08:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />