FIA` Orkar inte

STÄDA    TVÄTTA    PACKA    TRÄNA   PLUGGA
Jag orkar verkligen inte med någonting, jag har för mycket att göra.
Jag har så mycket att tänka på så jag orkar inte tänka längre.

PACKA
Jag vet inte var jag har alla saker. Jag kommer inte hitta hälften.
Sen kommer jag säkert glömma en massa saker också.

TVÄTTA
Måste vänta på Emmy som har åkt till västerås för att hämta hem lite grejer. För jag har bara ett par tajts och någon tröja att tvätta så jag ska köra en maskin tillsammans med hennes tvätt.. Sen måste jag vänta på att det torkar innan jag kan packa ner det..

STÄDA
Jag måste städa innan jag kan börja packa för jag hittar ingenting i mitt rum. 
Bläää jag känner inte för att städa, men om jag sätter på hög musik så går det nog bra.

TRÄNA
Måste vänta på Emmy för vi ska springa tillsammans. Soligt ute, det blir nice!

PLUGGA
Nej i dag orkar jag faktiskt inte plugga, jag ska ta med mig massa arbete till spanien. Jag skulle ha skickat in ett arbete idag för att slippa ta med mig den, men jag känner mig inte alls nöjd med arbetet så jag tar med det och fixar det där istället för att skicka in ett dåligt arbete. Det ska in på torsdag nästa vecka!

Det positiva i dag är att jag har hittat hopprep, kommit på hur jag ska göra med det enda pappret som är kvar att fylla i (så den ska jag fixa i dag och skicka in) , betalat middagen till skivan.
Det negativa  i dag är att jag inte har bestämt mig för vad mitt fördjupningsarbete ska handla om, jag har inte hittat några intressanta böcker. Får väll bli organsiationskulturen och hur den påverkar ledarskapet..

EN BRAIG LÅT!!


Emmys favo just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />