Mary' Om du hade varit jag hade du tänkt som jag el hade du tänkt som du gör nu? För du tänker ganska knepigt.

HEJ!

Nu ska vi strax åka och springa nån muppig hinderbana nånstans. Hihihi. Mupp mupp. Nu har fjärde gossip avsnittet kommit i säsong 2. FETT NAJS. Jag ska se på det ikväll!!


Btw, mina element har äntligen börjat funka på mitt rum. Så nu behöver jag bara ha på mig 6 tröjor istället för 7. Mohahahah.

ehh


Jaja, tog en outfit bild nyss. Ska lägga in den sen. Typ. Kanske. Or something.


Just det. Biologin lektionen var askul idag. Vi skulle kolla på ett skelett och sen fick inte vår lärare på huvudknoppen. Den var liksom avsågad på toppen. Så hon stod där och fixade och trixade tills hon bara ÄHH och lät det hänga. Hela tiden skrattade vår flummiga biologiklass. Typisk natur humor.

Nu ska jag rusa. Yiihoooooo.


hej hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />