Mary'

Igår var det svinkallt. Men som tur var hade jag klätt på mig som en Michelingubbe så jag frös typ inget. Typ.

Det var ju middag på Löp igår för alla FIG (utom Malmö o Karlstad). Så det var typ 170 pers som trängdes i vår matsal. Efter middagen hade vi en slags frågesportstävling. Typ nutidskryss frågor och vilka som hade vunnit melodifestivalen bla bla.. Det var 5 lag som fick samma poäng, 85, så det blev en utslagsfråga...
   Hur många potatisar har lagats denna kväll?
Jag började på värsta uträkningen och fick fram svaret 120. Sen ändrade vi tll 131. Men det var exakt 120. Helt sjukt !!  Men vi vann ändå. En chokladask som jag fick för att jag sa att jag hade fyllt år. hehehe. Så fett bra.

Tack laget (två från Falun, två från Lidingö och en fråg Växjö) !! =P


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, Grattis =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />